vineri, 22 martie 2013

3. Promovarea produsului – partea a III-a a proiectului “Drumul produsului de la creare la cumparare”


3.1 Identificarea clientilor vizati de promovarea voastra
3.2 Obiectivele promovarii, efectele dorite prin aceasta promovare (ex. sporirea accentuata a vazarilor in urmatoarea luna, imbunatatirea imaginii firmei, etc)
3.3. Conceperea mesajului ce doriti sa-l transmiteti prin promovare
3.4 Alegerea canalelor prin care se va face o promovare optima, incat promovarea sa fie eficienta adica sa va atingeti obiectivele cu cat mai putine costuri (ex de canale : tv, radio, panouri exterioare, etc)
3.5 Alegeti minimum un canal de transmitere a mesajului si realizati transpunerea concreta a mesajului (de la pct 3.3) in forma potrivita. (de ex. pt tv : realizati o reclama, pentru un panou exterior : concepeti ce va apare efectiv pe acel panou)

Ma astept sa va alegeti un slogan, sa realizati o eticheta/ambalaj pentru produs, precum si sa fiti creativi, originali.

Succes !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu