3.1 Identificarea
clientilor vizati de promovarea voastra
3.2 Obiectivele
promovarii, efectele dorite prin aceasta promovare (ex. sporirea accentuata a
vazarilor in urmatoarea luna, imbunatatirea imaginii firmei, etc)
3.3. Conceperea
mesajului ce doriti sa-l transmiteti prin promovare
3.4 Alegerea
canalelor prin care se va face o promovare optima, incat promovarea sa fie
eficienta adica sa va atingeti obiectivele cu cat mai putine costuri (ex de
canale : tv, radio, panouri exterioare, etc)
3.5 Alegeti
minimum un canal de transmitere a mesajului si realizati transpunerea concreta
a mesajului (de la pct 3.3) in forma potrivita. (de ex. pt tv : realizati
o reclama, pentru un panou exterior : concepeti ce va apare efectiv pe
acel panou)
Ma astept sa va
alegeti un slogan, sa realizati o eticheta/ambalaj pentru produs, precum si sa
fiti creativi, originali.
Succes !
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu